Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Pondělí Září 13 19:23:36 CEST 2004

RAY wrote:

> To je právě ten malý český človíček ;)
> Udivující je i to, že kontaktovali mě, jako minoritního prodejce distribucí,
> zatímco "velké" prodejce, jenž prodávají rovněž FTP verzi SUSE
> nekontakotovali, jsem zmaten....

Uff..

1. Suse/Novell ma svuj obchodni model, ktery vy proste musite
respektovat, pouzivate-li jejich nazvy a ochranne znamky.

2. Pripada-li vam, ze vam "maly cesky clovicek" hazi klacky pod nohy,
muzete si jako "velky svetovy clovek" stezovat na centrale Suse/Novell.
Jsem si temer jist, ze vas odkazou zpet na toho cloveka, ktereho si
vyskolili a zde v Cechach ho za jeho cinnost plati. Ale treba se mylim,
onoho MCC vyhodi a jeste vam podekuji. Nezbyva vam, nez to zkusit tam,
tady opravdu placete na nespravne adrese.

Nemohla by se tato debata presunout do talk na linux.cz? Zacina to byt
ponekud unavne.

Dekuji,

Jirka