Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Pondělí Září 13 19:38:09 CEST 2004

Dne pondělí 13 září 2004 19:23 Jiri Kulhan napsal(a):
> 1. Suse/Novell ma svuj obchodni model, ktery vy proste musite
> respektovat, pouzivate-li jejich nazvy a ochranne znamky.
>
> 2. Pripada-li vam, ze vam "maly cesky clovicek" hazi klacky pod nohy,
> muzete si jako "velky svetovy clovek" stezovat na centrale Suse/Novell.
> Jsem si temer jist, ze vas odkazou zpet na toho cloveka, ktereho si
> vyskolili a zde v Cechach ho za jeho cinnost plati. Ale treba se mylim,
> onoho MCC vyhodi a jeste vam podekuji. Nezbyva vam, nez to zkusit tam,
> tady opravdu placete na nespravne adrese.

> [...]

Únavné je to zvlášť když se někteří přispivatelé neobtěžují číst celé vlákno a
reagují poněkud zcestně...
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net