OT: SPAM !!

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Úterý Září 14 08:02:47 CEST 2004

On Tue, Sep 14, 2004 at 07:11:22AM +0200, Petr Simek wrote:

> Jenze to uz neni tak jednoduche. Pokud konference umozni vylistovat
> seznam clenu pouze clenum, pak pro nejaky automat ktery nekde prisel
> k emailu linux na linux.cz vyresit problem pod jakym emailem tam ma neco
> poslat je dost tezke, ne-li neresitelne.
Presne tak. Automat urcite nebude koukat do archivu konference na webu
aby si zjistil jaky From: tam ma strcit.

Rad bych slysel od admina konference nejaky duvod proc prijima vsechny
maily a ne jen od prihlasenych.

Petr

--
Ing. Petr Kristan