OT: SPAM !!

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 14 09:15:43 CEST 2004

On Tue, 2004-09-14 at 07:11 +0200, Petr Simek wrote:

> Jenze to uz neni tak jednoduche. Pokud konference umozni vylistovat
> seznam clenu pouze clenum, pak pro nejaky automat ktery nekde prisel
> k emailu linux na linux.cz vyresit problem pod jakym emailem tam ma neco
> poslat je dost tezke, ne-li neresitelne.

Zdar, :-) nemyslim, ze je to tezke. Staci najit nejaky archiv (a treba
na google je jich dost) a delat si v nejake DB nejen seznam mailu, ale i
relaci s mailing-listem/news ktery byl v kontextu daneho mailu cloveka
pouzit. Nebo jeste lepe proste ten automat primo prihlasovat do
konferenci a jen cekat a parsovat...

Kazdopadne taktez nechapu proc je konference takova promiskuitni deva,
kdyz rodice vypadaji jsou celkem slusne :-)

	Karel

--
Karel Zak
http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/