OT: SPAM !!

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Úterý Září 14 08:31:21 CEST 2004

Preji prijemny den,

On Tue, 14 Sep 2004 petr.kristan na epos.cz wrote:

> Presne tak. Automat urcite nebude koukat do archivu konference na webu
> aby si zjistil jaky From: tam ma strcit.

  Kdyby jenom to. Roboti uz jsou dale, do textu toho e-mailu vlozi kus
textu, ktery uz danou konferenci prosel (snaha oklamat bayesovske filtry).
Osobni zkusenosti.
  Zrovna metodu "jen prihlaseni" provozuji v nekolika konferencich s
mnohem mensim poctem prihlasenych. Tak jednou za tyden se mi stane, ze tam
nekdo z prihlasenych posle neco z adresy, ze ktere prihlaseny neni.
Nezavidim spravci teto konference...

> Rad bych slysel od admina konference nejaky duvod proc prijima vsechny
> maily a ne jen od prihlasenych.

Je pravda, ze tohle chce aspon nejake reseni (na linux.cz nebezi zadny
spamfiltr?). Treba diky tomu na Strahovske siti vypadla domena linux.cz z
whitelistu.

> Petr
>
> --
> Ing. Petr Kristan
> .
> EPOS PRO s.r.o., Bozeny Nemcove 2625, 530 02 Pardubice
> tel: +420 466335223    Czech Republic (Eastern Europe)
> fax: +420 466510709

S pozdravem

       Milan Jurik