OT: SPAM !!

Martin Douda konference na douda.net
Úterý Září 14 09:06:23 CEST 2004

Nejsem sice admin konference, ale myslim, ze ten duvod je (bylo)
napojeni na news cz.comp.linux.  Tim vznikli odběratelé konference,
kteří by jinak nemohli přispívat.
Krome toho prihlasovani do konferenci je vcelku unifikovane. Myslite, ze
se spambot nedokaze prihlasit?

>Je pravda, ze tohle chce aspon nejake reseni (na linux.cz nebezi zadny
>spamfiltr?).

Verte tomu, ze spamfiltr bezi a filtruje toho vetsinu. Adresa
linux na linux je hodne proflakla, urcite vic, nez moje soukroma adresa,
kde mi toho chodi cca 100 denne.

Vetsi problem muze byt archiv konference, kde jsou mailove adresy vsech,
kteri do konference kdy prispeli.

                   Martin