Freeswan verze 2.04

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Úterý Září 14 08:31:22 CEST 2004

On Mon, 13 Sep 2004 08:11:52 GMT, Lubomír Klubus <lubomir.klubus na orgrez.cz> wrote:

>  Dobrý den,
>  máte tu někdo zkušenost s přechodem z programu pro VPN freeswan řady 1.00 na
>  řadu 2.00 (konkrétně 1.99 na 2.04)
>
>  Upozorňuju, že nechci používat levý a pravý klíč aby se načítal z DNS, jak
>  to předpokládá verze 2.00, mám to normálně v souboru ipsec.conf a chci aby
>  to tak zůstalo.

	Ja jsem prechazel a fungovalo mi to uplne stejne. Konfigurak Verze
2.x musi byt obsahovat prave radek

>  version 2.00

	(nebo neco podobneho, uz si presne nevzpominam), coz evidentne mate.
Jinak jsou tam jine defaultni hodnoty, ale konfigurak z 1.x by mel po pridani
tohoto radku fungovat. Aspon me to jelo bez dalsich uprav. Myslim ze budete
muset pridate jeste nejake dalsi vypisy, kde se to zastavi, treba z obou
stran ipsec auto --status (tusim :).

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860