Freeswan verze 2.04

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Úterý Září 14 09:00:36 CEST 2004

>	(nebo neco podobneho, uz si presne nevzpominam), coz evidentne mate.
>Jinak jsou tam jine defaultni hodnoty, ale konfigurak z 1.x by mel po
pridani
>tohoto radku fungovat. Aspon me to jelo bez dalsich uprav. Myslim ze budete
>muset pridate jeste nejake dalsi vypisy, kde se to zastavi, treba z obou
>stran ipsec auto --status (tusim :).

>--
>Vašek Stodůlka
>tel.: +420 608 200 860

Dobrý den,
bohužel teď nemám momentálně podmínky abych to mohl pořádně zkoušet, takže
výpisy Vám teď ukázat nemůžu,
 ale jde mi jen o to abych nemusel dávat levý a pravý klíč RSA do DNS. chci
aby to zůstalo pořád v ipsec.conf. Prostě do toho DNS nechci zbytečně
zaplétat.
Takže jestli existuje nějaký přepínač, který zabrání tomu aby hledal
freeswan klíče v DNS....

Lubomír Klubus