Problem s Krusaderem a pravy

Zdeněk Zikán xzikan na fi.muni.cz
Úterý Září 14 13:13:56 CEST 2004

Zdravim vsechny

Pokud v Krusaderu (1.4.0 pod KDE, FC2) prochazim adresare a jsem
prihlaseny jako bezny uzivatel (login 'zdenek'), tak je vse OK, pokud si
vsak chci nektery soubor prohlednout/editovat (F3/F4) a nema nastavena
prava pro cteni pro ostatni (napr. -rwx------), tak i presto, ze dany
soubor patri uzivateli 'zdenek' (tedy me), pod kterym je spusten i
Krusader, hodi mi to "Nemáte dostatečné práva pro čtení tohoto souboru."
Ostatni souborove manazery jsou OK.
Setkal jste se s tim nekdo? Zda se mi to divne.
I pokud si dam 'ps aux | grep krusader', tak je videt, ze to bezi pode
mnou a nema zadneho specialniho uzivatele jako treba apache.

Diky za rady

-----
ICQ# 51729033

Poznatek o chybějících předpokladech pro štěstí:
Potřebuješ-li zaklepat třikrát na dřevo, zjistíš, že se celý svět skládá
z plastu a hliníku
-----