Problem s Krusaderem a pravy

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 14 13:43:20 CEST 2004

Dne úterý, 14. září 2004 13:13 jste napsal(a):
> Zdravim vsechny
>
> Pokud v Krusaderu (1.4.0 pod KDE, FC2) prochazim adresare a jsem
> prihlaseny jako bezny uzivatel (login 'zdenek'), tak je vse OK, pokud si
> vsak chci nektery soubor prohlednout/editovat (F3/F4) a nema nastavena
> prava pro cteni pro ostatni (napr. -rwx------), tak i presto, ze dany
> soubor patri uzivateli 'zdenek' (tedy me), pod kterym je spusten i
> Krusader, hodi mi to "Nemáte dostatečné práva pro čtení tohoto souboru."

Třeba by do budoucna pomohlo Nápověda/Nahlásit chybu?

> Ostatni souborove manazery jsou OK.
> Setkal jste se s tim nekdo? Zda se mi to divne.

používám jednoduché pravidlo: selže-li luxusní krusader, mám tu ještě vždy
funkčního  trabanta s názvem mc. Holt nemůžu v něm najednou editovat X
souborů současně ani clipboard není kdovíco, ale jinak funguje spolehlivě.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux