OT: SPAM !!

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Září 14 14:55:29 CEST 2004

On Tue, 14 Sep 2004, Martin Douda wrote:

> Nejsem sice admin konference, ale myslim, ze ten duvod je (bylo)
> napojeni na news cz.comp.linux.  Tim vznikli odběratelé konference,
> kteří by jinak nemohli přispívat.
> Krome toho prihlasovani do konferenci je vcelku unifikovane. Myslite, ze
> se spambot nedokaze prihlasit?

No jiste lze napsat program ktery vykona cokoliv, treba i to prihlaseni do
konference pro zasilani SPAMu. Jen nezapomente na to, ze pro prihlaseni do
konference je treba mit nejakou funkcni emailovou adresu kam se musi vratit
prvni zprava kterou je treba forwardovat zpet pro uspesne prihlaseni.
Spamer obvykle zadnou validni odesilaci email adresu nepouziva (natoz svoji
vlastni), obsahem SPAMu byva obvykle URL na to ci ono.

Jsem prihlasen do nekolika dalsich konferenci ktere -

 - jsou uzavrene na prispivani jen pro cleny
 - maji verejny archiv (nektere mrsi emaily v archivu nektere ne)
 - nemaji zadny SPAMovy filtr

svete div se, ale zadny SPAM skrz ne nechodi, natoz ty kvanta co jdou
pres listy na @linux.cz.

Co se tyce newsu - predpokladam ze schema je: konference je ctena pres newsy
ale prispevky jsou zasilany e-mailenm primo na linux na linux.cz . V takovem
pripade (pri uzavreni konference jen pro cleny) lze udrzet stavajici komfort
tim ze se do konfery normalne prihlasim a nastavim si u sveho uctu nodigest.
Prispivat nadale muzu, ale prispevky mi nechodi - ctu je pres news.