OT: SPAM !!

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Úterý Září 14 15:25:52 CEST 2004

On Tue, Sep 14, 2004 at 02:55:29PM +0200, Petr Simek wrote:

> No jiste lze napsat program ktery vykona cokoliv, treba i to prihlaseni do
> konference pro zasilani SPAMu. Jen nezapomente na to, ze pro prihlaseni do
> konference je treba mit nejakou funkcni emailovou adresu kam se musi vratit
> prvni zprava kterou je treba forwardovat zpet pro uspesne prihlaseni.
> Spamer obvykle zadnou validni odesilaci email adresu nepouziva (natoz svoji
> vlastni), obsahem SPAMu byva obvykle URL na to ci ono.
>
> Jsem prihlasen do nekolika dalsich konferenci ktere -
>
>  - jsou uzavrene na prispivani jen pro cleny
> [...]
Jsem uplne stejnyho nazoru. Robota muzete napsat na cokoli, ale kdo by
se paral s nejakym prihlasovanim do konference. Proste jen spamuje na
adresy posbirany z webu. Proto jsem pro uzavreni konference jen pro
prihlasene a mrseni emailu v archivu. Nechapu proc spamerum pomahat s
rozesilanim i se ziskavanim adres.

Myslim si, ze bude od spamu pokoj i bez antispamu, ktery navic poradne
nefunguje. Vcera to byla V*AGRA, dnes to je V1AGRA a zitra to bude treba
V2AGRA. To proste zadny antispam nezvladne.

Doufam, ze tenhle muj mail vubec projde :)

Petr

--
Ing. Petr Kristan
.