OT: SPAM !!

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 15 09:02:52 CEST 2004

V St, 15. 09. 2004 v 00:16, Petr Vileta píše:
> moc chytry nebude. No a pokud se jeste navic bude misto @ nahodne generovat
> jedno z tohoto
> (zavinac)
> (uzenac)
> <zavinac>
> <uzenac>
> [zavinac]
> [uzenac]
> a misto tecky zase punta, tecka, puntik, bod tak ma robot smulu uplne.

ja myslim, ze napsat regularni vyraz, ktery najde tyto specialni znaky v
adrese ("([<") a pochopi z toho, jak adresu rozparsovat, a samozrejme
pak nahradit prvni skupinu zavinacem a druhou teckou, neni vubec tezke.
Zkratka to przneni nema podle me vyznam - kazdy, kdo neco nekdy na
internetu publikuje se proste prozradi a uz ma dozivotne smulu.

Souhlasim s tim, ze by spamy nemely chodit primo z konference - to je
jiste v moci jejiho spravce - a co se tyce primo cilenych spamu, tak tam
je budto prijemce uz obrneny (protoze publikuje i jinde a jeho adresa je
proste verejna, takze ma SpamAssassin nastaveny na kill level = 1.0),
anebo si muze zalozit treba specialni adresu ja_pro_linux na seznam.cz a
filtrovat to uz na serveru tak, ze maily z jine nez .cz domeny vubec
pres GPRS tahat nemusi. Mozna by dokonce stacilo ja_cz na seznam.cz a takto
filtrovat vse z ne .cz domeny - a na spamy z .cz uz mame zakon :-)

Petr