OT: SPAM !!

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Středa Září 15 11:01:03 CEST 2004

Petr Stehlik wrote:
> ja myslim, ze napsat regularni vyraz, ktery najde tyto specialni znaky v
> adrese ("([<") a pochopi z toho, jak adresu rozparsovat, a samozrejme
> pak nahradit prvni skupinu zavinacem a druhou teckou, neni vubec tezke.
> Zkratka to przneni nema podle me vyznam - kazdy, kdo neco nekdy na
> internetu publikuje se proste prozradi a uz ma dozivotne smulu.
Sice to neresi problem spamu, ale tihle aspon pomuze tem co maji adresu
stylu jmeno.prijmeni na nekde.cz -->
jmeno(tecka)prijmeni(zavinac)nekde(tecka)cz --> projde takovym skriptem
jmeno na prijmeni.nekde.cz

> Souhlasim s tim, ze by spamy nemely chodit primo z konference - to je
> jiste v moci jejiho spravce - a co se tyce primo cilenych spamu, tak tam
> je budto prijemce uz obrneny (protoze publikuje i jinde a jeho adresa je
> proste verejna, takze ma SpamAssassin nastaveny na kill level = 1.0),
> anebo si muze zalozit treba specialni adresu ja_pro_linux na seznam.cz a
> filtrovat to uz na serveru tak, ze maily z jine nez .cz domeny vubec
> pres GPRS tahat nemusi. Mozna by dokonce stacilo ja_cz na seznam.cz a takto
> filtrovat vse z ne .cz domeny - a na spamy z .cz uz mame zakon :-)
Ano, ale stale nechapu proc by nemohly byt v archivu konference adresy
takhle rozparsovane. Pokud nekdo bude chtit autorovi odepsat, udela
kdysi zminovane cut&paste a parkrat klepne, aby si zeditoval adresu do
pouzitelneho tvaru... Mozna jsem prilis asketicky, ale me problem
parkrat klepnout do klavesnice nedela...

<ilicz>

--
David 'ilicz' Klementa
GSM: +420 721 811 539