OT: SPAM !!

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Září 15 09:08:13 CEST 2004

On 14.09.04 12:38, Jaroslav Mikulík wrote:
> [...]

Zajímala by mne statistika, kolik spamu přijde e-mailem a kolik přes
news. Tipnu si, že 100% přijde skrze news. Co třeba gmane ... tam
jsou listy přístupné pomocí news. Co třeba se od nich poučit.

Možné by se to tak dalo řešit i obecně - mail se dostane do
konference až po potvrzení odesílatelem. Asi nikdo nemá takový
odchozí provoz, aby nemohl své maily potvrdit.

On 15.09.04 00:16, Petr Vileta wrote:
> si muze robot mail vycucnout, ovsem z tohoto
> moc chytry nebude. No a pokud se jeste navic bude misto @ nahodne generovat
> jedno z tohoto
> (zavinac)
> (uzenac)
> <zavinac>
> <uzenac>
> [zavinac]
> [uzenac]
> a misto tecky zase punta, tecka, puntik, bod tak ma robot smulu uplne.

Je milión způsobů jak se dostat k mojí e-mailové adrese, takže tomto
jednom mi už nesejde... ale jinak tohle by byla cesta proti robotům.

Jakékoliv nestandardní opatření, byť poměrně lehce prolomitelné, nutí
spammery k nestandardním krokům a tudíž je zdržuje... a v součtu je
mohou taková opatření odradit.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...