dualboot s winxp

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 15 09:10:48 CEST 2004

Dd,

On Wed, Sep 15, 2004 at 08:55:32AM +0200, mardon wrote:
> m> Ahoj linux,
>
> m>   mam PC s winxp, 2 disky
> m>   je mozno naistalovat linux (uvazuji o SUSE 9.1. personal)
> m>   a  PC v dualbootu, aniz bych prisla o svoje funkcni XP?
> m>   Uvitam i odkaz na nejaky tutorialek.
>
> jeste doplnim je nutno posouvat partition WXP abych se vyhnula s
> omezeni 1024 cylindru pro BIOS
> MB ASUSP4P800 PE

jeste jsi nenapsala, kam vlastne ten linux budes instalovat.
Na ten druhy disk? Nebo na nejakou partition?

Co se tyce omezeni na 1024 cylindru: pokud pouzijes GRUB, tak zde
by toto omezeni byt nemelo (setkal jsem se pouze s jednim
pocitacem, na kterem byl GRUB neuspesny a nebylo to omezenim na
pocet cylindru). LILO od jiste verze toto omezeni IMHO nema taky.

Navic: pokud by byl linux nainstalovan na CELY druhy disk, tak se
da konfigurace bootloaderu udelat tak, ze se nabootuje z druheho
disku pod hranici tech 1024 cylindru. Linux nemusi bootovat
z prvniho disku... Samozrejme muze byt, ze se bode bootovat
i z druheho disku i nad hranici 1024 cylindru...

Proste: cim vice informaci nam poskytnes, tim lepsi odpoved bude.

> --
> Best regards,
>  mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz

Zdravi
Honza Marek