Cteni loguuu ..

Petr "Qaxi" Klima qaxi na seznam.cz
Středa Září 15 09:12:11 CEST 2004

Pekny den Vam preji

zajimalo by mne jake pouzivate pristupy ke cteni loguuu z vetsiho
mnozstvi serveru (cca 20) CentOS-3 (RHEL-3).

Zatim to mam nastaveno takto, ale nevim jestli je to
  - bezpecne (abych neco neprehledl)
  - efektivni (20x3x cca 6kB logu je na prohlizeni docela dost)

# Loguji kazdy server na disk (logovani na vzdaleny server mam
rozbehane, ale nemam nastroj jak si udelat reporty pro jednotlive hosty ...)
# Denne si necham udelat "sumar" pomoci LogWatch a poslu si ho mailem
# zaroven mi prijde report z AFICK (kontrola "nezmenenosti" dulezitych
souboru)
# a pripadne vystup z nocnich davek ...

Mate zpracovanu jiny pristup k problemu ?
Podelte se ...

    Dik

       Petr Klima