CentOS

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 15 09:19:49 CEST 2004

Zdravim,

On Wed, Sep 15, 2004 at 09:02:55AM +0200, jirkajj na centrum.cz wrote:
> Nazdar linuxaci.
> Hledam informace o nasazeni CentOS (RHE Linux ...). Kdy se
> vyplati  instalovat. V cem predci obvykle distribuce Mandrake,
> Debian...

zalezi na tom, co od te distribuce cekas. Pokud je to nejaka
Enterprise verze Linuxu, tak bude mit zrejme nejake certifikace
napr. pro Oracle nebo DB/2 apod. a kdyz tyto databaze chces
provozovat, ma asi cenu za ni zaplatit, protoze pak se Oracle
nemuze vymlouvat na to, ze to provozujes na "nepodporovane
distribuci(tm)". Je mozne, ze najdes jeste jiny duvod (potrebujes
z nejakeho duvodu podporu, at uz instalacni, nebo jinou,
potrebujes nejaky certifikovany system, potrebujes za system
zaplatit, aby bylo videt, ze je kvalitni (tzv. manazersky duvod
:-))), chces podporit vyvoj Linuxu a nezalezi ti primo na
financich...)

Proste duvodu muze byt mnoho, ale je treba je zvazit, podivat se
na to, co vsechno za tu cenu dostanu a jestli mi to stoji za
zaplaceni.

> Diky za info Jirka.

Zdravi
Honza Marek