Nekorektní argumentace

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Středa Září 15 11:07:48 CEST 2004

Michal Kubecek wrote:

> Já pro změnu doufám, že nebudu muset neustále číst vaše výpady a urážky
> na adresu jakékoli distribuce, která si dovolí nebýt tou vaší Jedině
> Správnou (TM), a kohokoli, kdo se jich odváží zastat. Ale ze zkušenosti
> bohužel vím, že doufám marně.

<noflame>
Lidicky vas porad jeste bavi se hadat? Ja sam pouzivam SuSE i Debian a z
celyho toho vlakna o SuSE a jeho DVDckach mi prislo asi nejracionalnejsi
  vysvetleni to o te kontrole mirroru. nicmene nelibi se mi to... Co s
tim nadelam? nic... HOWGH!
</noflame>

<flame> tohle uz je teda ale fakt Linux OT, navrhuju presun do
talk(zavinac)linux(tecka)cz
</flame>
--
David 'ilicz' Klementa