Nekorektní argumentace

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Září 15 14:36:46 CEST 2004

On Wed, Sep 15, 2004 at 10:10:23AM +0200, Michal Kubecek wrote:

> Já pro změnu doufám, že nebudu muset neustále číst vaše výpady a urážky
> na adresu jakékoli distribuce, která si dovolí nebýt tou vaší Jedině
> Správnou (TM), a kohokoli, kdo se jich odváží zastat. Ale ze zkušenosti
> bohužel vím, že doufám marně.

Chtěl bych vidět jedinou urážku nebo výpad. Tedy pokud těmito výrazy
neoznačujete věci, za které se po několika letech třeba (marně) postavil
i CZLUG.

Taky bych chtěl vidět, kdy jsem někomu třeba na desktop nebo netechnicky
nadanému doporučil (TM) distribuci, kterou (které) máte na mysli
(kteroužto snad na server doporučit mohu, nebo je to špatně)?

Myslím, že byse měl nejprve urážky hledat u sebe.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz