špatný tisk PDF v Mandrake10.0

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Září 15 11:09:40 CEST 2004

Jiří Mikulášek wrote:

>Dobrý den,
>narazil jsem na tento problém při tisku pdf. Používám KDE 3.2,
>updatovaný mandrake 10.0, ghostscript 7.07, tiskárna hp laserjet 1200.
>
>Některá pdf se tisknou jako rozsypaný čaj...tedy ne doslova, ale fonty
>jsou jakoby rozškrábané a zase jen některé fonty... Stejný problém
>se projeví při převodu pdf do postscriptu a následném prohlížení
>programem ghostview. Podobně jdou zmrvit fonty i některých postscriptů
>programem ps2ps :-)
>
>pro zájemce náhled jak to zhruba vypadaá je na
>http://www.fi.muni.cz/~xmikula2/snimek.png

Pricina potizi v tom, ze se pri tisku a prohlizeni pouziji bitmapove fonty.
Tyto fonty se obtizne skaluji a vyhlazuji. Vysledek vypada jako na Vasem
obrazku. Presvecte se, ze mate dobre nainstalovane postscriptove fonty.
Doporucuji take pouzit aktualni verzi ghostcriptu 8.14.

Jako "referencni" prohlizec osobne pouzivam gv pro ps a pdf soubory
a Acrobat Reader pro pdf soubory. Porovnejte vzhled chybnych pdf
v gv a Acrobatu.

Odkazy:

    http://www.cs.wisc.edu/~ghost/
    http://www.cs.wisc.edu/~ghost/doc/AFPL/get814.htm
    http://www.cs.wisc.edu/~ghost/gv/index.htm
    ftp://ftpthep.physik.uni-mainz.de/pub/gv/unix/

OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701