špatný tisk PDF v Mandrake10.0

Jiří Mikulášek pirko.pirko na seznam.cz
Středa Září 15 12:13:38 CEST 2004

V Wed, 15 Sep 2004 09:09:40 +0000, oldfrog.linux na volny.cz napsal(a):

> Pricina potizi v tom, ze se pri tisku a prohlizeni pouziji bitmapove fonty.
> Tyto fonty se obtizne skaluji a vyhlazuji. Vysledek vypada jako na Vasem
> obrazku. Presvecte se, ze mate dobre nainstalovane postscriptove fonty.
> Doporucuji take pouzit aktualni verzi ghostcriptu 8.14.

ok, napadlo me ze to bude ghostcriptem, nevim jak poznam jestli jsou dobre
nainstalovane, zkousel jsem vlastne pouze jen rpm -Va a vysledek posilal
sem. Moc temhle vecem nerozumim, prosim poradte jak bych to mel
otestovat...
Taky jsem zkousel reinstalovat celej ghostcript, bez vysledku...

ghostcript 8.14 jsem zkousel ale rpm pro mandrake nejni a preklad mi na
cemsi troskota, ale uz sem to delal tak pred mesicem nevim presny chybovy
hlasky

> Jako "referencni" prohlizec osobne pouzivam gv pro ps a pdf soubory a
> Acrobat Reader pro pdf soubory. Porovnejte vzhled chybnych pdf v gv a
> Acrobatu.

v acrobatu i gv se to zobrazuje stejne dobre