dualboot s winxp

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Středa Září 15 11:16:32 CEST 2004

Nějak to úplně nechápu, ale:
1. disk:
/dev/hda
	/dev/hda1 - 40GB bod připojení / (primární oddíl)
	/dev/hda2 - 1GB swap (primární oddíl)
	/dev/hda5 - nějaký ten oddíl na data, bod připojení libovolný 			(lze
připojovat jako /home - pak je tam celé nastavení 				uživatelů) (v
rozšířeném oddílu).
2. disk:
- Pri. 1 		- 80GB		- WinXP
- Ext.		- zbytek místa
     -Log. 1		- logická jednotka v rozšířeném oddílu na data
      			(může být FAT32, NTFS)

Nebo jste to myslela na jednom disku?
Pak doporučuji:
/dev/hda
	/dev/hda1 - 40GB bod připojení / (Ext3, RaiserFS)
	/dev/hda2 - 1GB swap
	/dev/hda3 - 40GB oddíl s WinXP (FAT32, NTFS)
	/dev/hda5 - datový oddíl (v rozšířeném oddílu) (doporučuji 			FAT32,
aby tam mohl linux zapisovat)

Lze rozdělit libovolně jinak. Mě stačí na linux asi 10GB (bez dat).
Pokud použijete to druhé rozdělení, určitě nastavte v BIOSu přístup na
disk LBA (možnosti jsou auto, LBA, CHS, large)! Doporučuji také
předřadit linuxový oddíl před WinXP (předejdete problémům s cylindrem 1024).

Jakub Kocourek