dualboot s winxp

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Středa Září 15 11:22:03 CEST 2004

Ještě jedna poznámka. Aby jste se nedivila, proč zančím logické jednotky
v rozšířeném oddílu hda5 a vyšší. SuSE vám myslím nabídne při ručním
dělení volbu zda má být oddíl primární, nebo logická jednotka v
rozšířeném oddílu. Ovšem linux počítá s tím, že primární oddíly jsou jen
4 (víc jich opravdu nevytvoříte v žádném OS) a proto logické jednotky
značí hdx5 a vyšší. Až budete disk dělit, vytvářejte tyto oddíly
naposled. SuSE vás nenechá za rozšířený oddíl nacpat další primární.
Tedy nejprve nasázejte primární a poté logické jednotky.

Ještě koukám, že jsem to zblbnul :) Na tom druhém disku jsou oddíly
samozřejmě hdb# a ne hda ;-)

Jakub