dualboot s winxp

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Září 15 12:19:23 CEST 2004

On Wed, 15 Sep 2004, mardon wrote:

> Tak jsem to trochu popichla, ale aspon uz se nebojim do toho jit.

No tak to se Vam muze stat, ze se na Vas priste odbornejsi cast konference
vy...e a ta druha cast Vam poradi tak, ze Vas to akorat vytoci jeste vice,
protoze Vam to nebude fungovat. Je dobre nedrazdit hada bosou  nohou...

> Jeste dotaz
> dva disky 120GB rozdeleny na dva 40GB a 80GB
> jeden disk 40GB uvazuji linux dat na tu 40GB, ale jenom tak na 20GB.

Ja bych to dal treba jenom tak na 19,5GB, at je prdel, schvalne co to
udela.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...