OT: SPAM !!

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 15 12:41:27 CEST 2004

Zdravim,

On Wed, Sep 15, 2004 at 11:01:03AM +0200, David 'Ilicz' Klementa wrote:
> Sice to neresi problem spamu, ale tihle aspon pomuze tem co maji adresu
> stylu jmeno.prijmeni na nekde.cz -->
> jmeno(tecka)prijmeni(zavinac)nekde(tecka)cz --> projde takovym skriptem
> jmeno na prijmeni.nekde.cz

jestlize se nepodari udelat ten parsing nejednoznacne, tak to da
do kupy v podstate kazdy...

Ale stejne to nestaci. Staci se prece do konference prihlasit
a pak si jen odchytavat zpravy a parsovat adresy z hlavicky
 From:, ktera v podstate musi (nebo mela by) byt spravne. Ja jsem
se divil, ze dokud jsem jen odebiral lkml, tak jsem byl v poho,
ale jak jsem poprve zaslal mail, zacal jsem mit problemy... :-(.

Proste vse se da obejit, staci premyslet. Obavam se, ze dneska je
modni byt necestny a nesportovni a pokud mi jde o svuj zisk, tak
se neohlizet na pravidla slusneho chovani. Jedina sance je vse
ignorovat a na zadnou nabidku se nechytit: kdyz budou mit firmy
ze spam-u nulovy zisk, tak jiste nebudou spamovat. Ale kdo to
dokaze?

> <ilicz>

Zdravi
Jan Marek