OT: SPAM !!

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Pátek Září 17 15:00:42 CEST 2004

Ahoj,

>  Je, to bych chtel take. V soucasne dobe jsem na 30 spamu za den a to
> mam pocit, ze je to celkem dobre. Zatim muj rekor byl za vikend v inboxu
> 10000 mailu jako nasledek nejakeho cerva. Ma to, ale i svoje pozitiva --
> uz je mi jedno kde v jakem archivu, listu nebo web strance je uvedena
> moje adresa a nejsem priznivcem zadneho przneni apod.

co se tyka proflaknuti adresy, schudne a pekne reseni je napr. v teto
konfere:

http://forum.builder.cz/read.php?f=18&i=42511&t=42506

Za roky, co funguje jsem z ni spam nedostal. Archiv je bez adres. Adresa je
v prispevku sifrovana a pokud si ji vyzadas, zobrazi ti ji v graficke podobe
a muzes si zadat, ze ji chces zaslat v textove podobe na zadany mail.

Honza.