špatný tisk PDF v Mandrake10.0

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Září 15 15:56:43 CEST 2004

Jiří Mikulášek wrote:

> <>
> ok, napadlo me ze to bude ghostcriptem, nevim jak poznam jestli jsou dobre
> nainstalovane, zkousel jsem vlastne pouze jen rpm -Va a vysledek posilal
> sem. Moc temhle vecem nerozumim, prosim poradte jak bych to mel
> otestovat... Taky jsem zkousel reinstalovat celej ghostcript, bez
> vysledku...
>
> ghostcript 8.14 jsem zkousel ale rpm pro mandrake nejni a preklad mi na
> cemsi troskota, ale uz sem to delal tak pred mesicem nevim presny chybovy
> hlasky

Osobne jsem instaloval vzdy ze zdrojaku. Predpokladam, ze
rpm je udelane dobre. Asi byste mel mit nainstalovane balicky

    ghostscript-fonts-8.11-1mdk.noarch.rpm
    ghostscript-module-X-7.07-14mdk.i586.rpm
    ghostscript-7.07-14mdk.i586.rpm

Nyni nedokazu lepe poradit. Zkuste prohledat archiv cstex na cs.felk.cvut.cz
respektive cz.comp.cstex - treba pres google. Je to konference venovana TeXu
ale bitmapove fonty se tam obcas resi a to i v souvislosti s gs.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701
icq:            250163477