dualboot s winxp

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Středa Září 15 17:49:52 CEST 2004

V St, 15. 09. 2004 v 16:23, Jakub Kocourek píše:
		Když myslíte,

> Z pánů typu Zedek SUTR Kaminski a jiní si nic nedělejte:

     Ale dost mi vadí typy 'zeptám se a oslíčku otřes se co z tebe
vypadne', ať se nemusím snažit. 'Trochu popíchla'- že by arogance?

     Obzvlášť pokud sama napíše - věnuji týden ....:-)))

> uplny hlupak zase nejsem, tomuto se jiz venuji cirka tyden
> tutorialu jsem precetla nekolik a take prosla nekolik konferenci
> a vysledek je akorat totalne zmateni.

   Frajery nebo frajerky nemusím...   obzvlášť pokud jsme za informace
kopnuti někam...  peníze též nemusím (za radu), ale nad určitým
problémem jsem já, ale především jiní strávily svůj čas, a čas=peníze.

P.S.nejde o blbost nebo chytrost ...:-) jde o lenost...:-(

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--
Silver MandrakeClub Member