dualboot s winxp

mardon mar.don na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 07:27:52 CEST 2004

Hello Jakub,

JK> Z pánů typu Zedek SUTR Kaminski a jiní si nic nedělejte:
JK> 1) Kdybyste všechno věděla, tak sem nepíšete. Někdy člověk řeší úplnou
JK> blbost, ale končí na ní. Tak píše sem a někdo mu poradí.
JK> 2) Jak jsem tu slyšel, že diskusní skupiny nejsou placená podpora - to
JK> sice nejsou, ale pokud chce někdo za své přiblblé poznámky prachy, ať
JK> sem nepíše a jde pracovat na hotline M$! Já rád poradím (pokud vím) a
JK> nic za to nechci - a to je taky princip diskuse. Máme se tu bavit o
JK> problému a jeho řešení a ne o blbosti (chytrosti) toho kdo ho poslal.

JK> Jakub

Dekuji ,ze aspon nekdo chape me pohnutky.
Proste do teto konference chodim pro rady opravdu kdyz jsem v koncich.
Vim , ze ohledne navodu jak co udelat v linuxu je na internetu hafo,
ale problem pro me je rozeznat co je starsiho data a tedy mozna uz
neplatne a co aktualbe resi muj problem, obzvlaste kdyz v mem okoli se
o Linux zajimam pouze ja.

Timto vsem co mi konkretne poradili uprimne dekuji za jejich snahu a
cas a mozna to budu moci nekdy oplatit.

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz