FYI: Linuxový kernel porušuje 283 patentů

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Středa Září 15 19:14:04 CEST 2004

No těbuch,

Také jste asi z té analýzy nevyčetl, že by víc jak polovina patentů padla při
soudním projednávaní na tom, že patentují to, co by patentovatelné být nemělo
(triviality a postupy, které jsou dávno známé).

--

Antonín Mička