FYI: Linuxov=?ISO-8859-2?B?/SA=?=kernel poru š

Jan Musil musiljan na yahoo.com
Středa Září 15 13:17:01 CEST 2004

> Dovolil bych si jen podotknout, ze v USA se presne toto stalo -
> tam byl zazalovan zakaznik (nemluvim o IBM a jinych "zaroven vyrobcich"
> - mluvim o firme, ktera to nasadila pouze jako zakaznik - od koho
> nakoupila nevim) firmou SCO, ale to mozna vite, jen jste si to
> neuvedomil...

V Nemecku byly podobne zaloby stazene nebo nepripustene k soudu. Nemecke
pravo je blize k nasemu nez americke, ktere je zalozene na precedentech. Ale
jak uz tu nekdo rikal, tohle je spis filosoficka debata. Necekam, ze SCO
zacne soudit firmy v CR - v USA to vynese vic ;-). Navic ma sdruzeni firem
podporujici Linux vyclenene penize na podporu souzenych spolecnosti a
jednotlivcu, ktere pokud je mi znamo uz nejednou pouzili.

Honza