Linux a Games -- Half-Life CounterStrike Day of Defeat

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Září 16 00:16:46 CEST 2004

Tomas Janousek wrote:

> Zdravim,

> Melo by jit.

> Tohle jde urcite.

OK, vdaka.
Pripoji sa niekto dalsi? S "miestoprisaznymi" tvrdeniami?
[musi ist LAN a sound]

> Nezkousel jsem, ale melo by jit.
>
> CS1.5 udajne funguje i s klasickym wine. Steam by mel fungovat na winex 3.3 a
> vys (dnes se to tusim jmenuje cedega, viz transgaming.net a transgaming.org).
> Nenechte se odradit u cedegy tim ze je za penize, CVS je samozrejme free,
> nebot se jedna o GPL kod ktery se kdysi odpojil od wine a vydal vlastni
> cestou.
>
> O linkach nevim, ale da se to rozjet i nejakym racionalnim snazenim se :)

Jasan, len nech viem, ze sa nesnazim zbytocne, potom to uz vy-gg aj sam.
Ak ma niekto nejake hinty, skusenosti - velmi uvitam.

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32