Linux a Games -- Half-Life CounterStrike Day of Defeat

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Čtvrtek Září 16 14:21:55 CEST 2004

Zdar,

Thu, Sep 16, 2004 at 12:13:47AM +0200  KubaZ napsal:
> CS 1.5 je jako serverovy balicek primo na strankach hry (potrebujete ale CD s
> HL), jako hra nevim, nezkousel jsem. Ale mam pocit, ze 1.5 a 1.6 verze mezi
> sebou nemohou hrat...je to muj pocit, kdyztak mi to vyvratte, nam to nejak
> blbnulo :(

Bavime se o klientovi. Server se da provozovat bez CD (lepe recene mit k tomu
CD je k nicemu). A samozrejme ze se to neda hrat mezi sebou. 1.5 pouziva
protokol 46 a 1.6 protokol 47.

> Jinak bych ale doporucil spise Wolfenstein-Enemy Territory. Nejsou problemy s
> portaci, neni to tak monotonni a hlavne to *subjektivne* lepe vypada, lepe se
> to hraje a je to promakanejsi hra. A jde hrat po netu i bez cisla :-D

CS 1.5 uz dneska nejde hrat po netu s klicem. A kdyz uz nekde hrat jde,
rozhodne to nepotrebuje klic (zajima-li nekoho internals, msg me).

--
.---------    Tomáš Janoušek   a.k.a. Liskni_si    ---------.
: NOMI team, developer, http://tomi.nomi.cz/   tomi na nomi.cz :