OT: SPAM !!

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Čtvrtek Září 16 00:25:36 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:
> [...]

Potiz je pro robota v tom, ze vzhledem k neexistenci zpetne vazby neni
jina moznost, nez ho to naucit manualne.

Pri posilani se daji adresy i upravovat stylem

ODSTRAN.jirka na ODSTRAN.freemail.cz

Troufnete si z toho urcit spravnou adresu? DOkaze to robot bez sloziteho
a zejmena manualniho uceni? Ja vim, je tu jista sance, ze na tu adresu
neprijdete nikdy, ale pak si ji zrejme nezaslouzite ;-))

Vybornym resenim by bylo alespon odstranovat emailove adresy z weboveho
archivu, aby nebyly viditelne primo z webu. Nehledejme jedine 100%
funkcni reseni, pouzijme vsechny dostupne moznosti.

Jirka