OT: SPAM !!

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Září 16 23:55:41 CEST 2004

Jiri Kulhan napsal(a):

> Potiz je pro robota v tom, ze vzhledem k neexistenci zpetne vazby neni
> jina moznost, nez ho to naucit manualne.
>
> Pri posilani se daji adresy i upravovat stylem
>
> ODSTRAN.jirka na ODSTRAN.freemail.cz
>
> Troufnete si z toho urcit spravnou adresu? DOkaze to robot bez sloziteho
> a zejmena manualniho uceni? Ja vim, je tu jista sance, ze na tu adresu
> neprijdete nikdy, ale pak si ji zrejme nezaslouzite ;-))

Ano takhle to bude fungovat - ještě přidat pár českých slov a robot bude tuhý. :-)

Narážel jsem na to že ty normální náhražky at atd... roboti znají.
A pokud začneme používat něco nezvyklého viz:

"sobTento.text.odstraň.a.bude.to.OKan(tady_napiš_to_A_v_kroužku)soban(tečička)cz"

Tak toto robot určitě nerozlouskne :-))))

Tak se do toho tak zamotáte že to ani vy nerozmotáte :-)

> Vybornym resenim by bylo alespon odstranovat emailove adresy z weboveho
> archivu, aby nebyly viditelne primo z webu. Nehledejme jedine 100%

Tady by to nějaký učinek mělo mět protože robot bude hledat určitě jako první
adresy na stránkách v archívu.

> funkcni reseni, pouzijme vsechny dostupne moznosti.
>
> Jirka

|    ICQ    179223500                    |