OT: Co je to torrent?

Kocian Stefan linux na letemsvetem.cz
Čtvrtek Září 16 08:36:01 CEST 2004

Hodne laicky receno ..... soubor s priponou torrent je jakysi
"inicializacni soubor" pro programy typu bittorent, Azureus .atd. z toho
souboru si program vezme udaje o zdrojich a zapocne stahovani z vice
mist na najednou. tudiz princip torrentu je ten ze napr iso Centosu mam
na disku ja, ty mirek jarda, tak proc ho nestahovat z vice mist naraz.
Nutno nejprve stahnoun ony programy co ti vyhazuje pritel google.
(bitorrent, Azureus (pouzivam ja pod linuxem)).
Snad mi za tu definici nikdo hlavu neurve.
By Nafe