OT: Co je to torrent?

Petr Duchon pduchon na chello.cz
Čtvrtek Září 16 21:38:31 CEST 2004

bittorrent je neco na zpusob p2p, ale s tim rozdilem, ze 600MB soubor
tahate od vice lidi zaraz. snizuje to zatez primarniho serveru.
kazdy klient si z primarniho serveru stahne "kousek" a ty "kousky" si
potom mezi sebou povymenuji. takze traffic primarniho serveru
neni n*600mega, ale daleko min. (n je pocet klientu).
nikdy jsem to ale nepouzil, takze me prosim nekdo opravte, jestli se pletu.

petr.