Nemá to smysl (Re: Nekorektní argumentace)

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Září 16 08:46:39 CEST 2004

On Wed, Sep 15, 2004 at 11:36:26PM +0200, Michal Kubecek wrote:

> Nikdy, opakuji nikdy, jsem tu neplival na Red Hat, ani v tom nikoho
> nepodporoval. Tím méně by mne pobuřovalo, pokud to někdo nedělá. Pouze
> jednou, když jsem byl nepřímo označen za propagátora Red Hatu jako

Pane, zadam vas, abyste se venoval v konferenci technickym otazkam a ne
tomu, ze "si myslite nebo vidite" ze "ja si myslim" a "ze vite", ze
"urazim" a mam "vypady", i kdyz jsem ZADNOU takovu vec nenapsal.

Vase obvinovani bez jakehokoliv podkladu jen na zaklade smyslenych
pocitu jsou skutecnymi vypady, protoze jsou NEopodstatnene.

Netusim, kde se ty teorie berou, ale kdyz neco nejake skutecne JE, tak
nevidim duvodto nepojmenovat. Fedora JE nepouzitelna na server, Madrake
NEMA klony ent. verze, protoze je minoritni, SUSE JE za penize, protoze
to chteji, Debian JE pomaly, protoze to vychazi z technickych moznosti a
jejich strategie, Mandrake i SUSE MAJI nadherne graficke udelatko na
konfiguraci a JSOU v nem chyby, SUSE i Madrake MAJI v jadre zajimave
veci, i kdyz nektere jsou diskutabilni, atd.

Mne vadi, ze RHEL NEMA ve ctvrtletnim mezidobi bugfixy (napr. pokazeny
bind tak bude zrejme opraven az za 3 mesice), mne vadi, ze jejich
licencni politika NErespektuje male podniky, ze NEMAJI nektere textove
konfiguracni nastroje a graficke jsou pod psa, ze NEMAJI solidni
stabilni podporu a obchodni zastoupeni v CR, ze KASLOU na minoritni
chyby, ktere nevadi korporacim atd.

Mne vadi, kdyz SUSE vycurava s GPL a dela obstrukce se zdrojaky.

Ja ovsem na rozdil od Vas nemam problem tohle ventilovat a jsem ochoten
o konkretnich exaktnich vecech mluvit, nechat se opravit a prijmou
neprijemny pohled i kdyz Vy mate s tim nabozenske problemy.

Takze do toho prestante michat pocity a pojdme se bavit o technickych
vecech a respektujme META-FAQ teto konference.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz