Nemá to smysl (Re: Nekorektní argumentace)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Září 15 23:36:26 CEST 2004

On Wed, Sep 15, 2004 at 11:04:54PM +0200, Milan Keršláger wrote:

> Vážený pane, já chápu vaše zapálení a rozhořčené reakce, když někdo
> neplive na RH nebo na XY (který zrovna vám nejde pod nos).

Nikdy, opakuji nikdy, jsem tu neplival na Red Hat, ani v tom nikoho
nepodporoval. Tím méně by mne pobuřovalo, pokud to někdo nedělá. Pouze
jednou, když jsem byl nepřímo označen za propagátora Red Hatu jako
jediné správné cesty, jsem dotyčného upozornil, že jsem Red Hat nikdy
nepoužil na systému, kde jsem byl tím, kdo distribuci volil. Než to
označíte za projev nenávisti, dovolil bych si upozornit, že přesně totéž
mohu říci o kterékoli linuxové distribuci se dvěma výjimkami. V tom není
žádná nenávist k těm ostatním, je to prostě věc zvyku. Na druhou stranu,
pokud se jedná o systém, kde z těch či oněch důvodů je jiná distribuce,
nečiní mi to nejmenší problémy (až na to, že tu a tam něco nenajdu tak
úplně po paměti). Opravdu nepatřím k těm, kdo propagují Jediné Správné
Cesty, ať už se jedná o operační systém, distribuci nebo jakýkoli
software.

> Nicméně pouhým jednoduchým pohledem do archívu zjistíte, že doporučuji
> jak Mandrake, tak i Debian a stejně i cokoliv jiného, pokud to má u
> příslušného dotazu smysl.

I bez pohledu do archivu si vzpomenu, že jste tu několikrát s velkou
dávkou despektu komentoval Mandrake a jeho vývoj. Sice to nebylo zdaleka
tak žlučovité, jako vaše reakce na zmínky o SuSE, ale za "doporučuji"
bych to neoznačil ani žertem.

> BTW: Běžte si tedy s těmi, "kdo také vidí" na pivo a zanadávejte si na
>      Klauze, Grosse i Keršlágra. Zřejmě se vám uleví.

Nepotřebuji nadávat na Keršlágera. Ulevilo by se mi, kdyby tady
Keršláger při sebemenší zámince neustále nenadával na distribuce, které
mu nejsou po chuti. A také každému, kdo si dovolí požádat ho, aby už
toho konečně nechal. Ale jak už jsem napsal, trvá to tak dlouho, že si
nedělám velké iluze, že bych se toho dočkal. Proto si nedělám ani iluze,
že by tento příspěvek mohl něco změnit. Jen jsem považoval za nutné
uvést na pravou míru vaše nepravdivá tvrzení o mně.

Protože ze zkušenosti vím, že jste schopen v podobných situacích osobní
výpady nadále eskalovat bez naděje na konec, a opravdu si nemyslím, že
by smyslem listu bylo podporovat tuto zálibu, konstatuji, že tímto
vyjasněním pro mne debata končí. Požádal jsem vás, abyste svých výpadů
zanechal, vy jste mi odpověděl, že vás to baví a budete to provozovat i
nadále, budiž, radost z toho nemám, ale co se dá dělat. Užijte si to,
ale příště s někým jiným.

							  Michal Kubeček