Total OT: Re: Nema to smysl (Re: Nekorektni argumentace)

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Čtvrtek Září 16 09:52:45 CEST 2004

Preji prijemny den,

  vazeny pane Kerslager, vite, co je zajimave? Ze k podobnym nazorum na
Vas dospiva mnozstvi lidi. Vase pravidelne narazky (zkreslujici situaci),
jsou vysoce trapne, ale vy si je zrejme vubec neuvedomujete. Precte si ten
svuj e-mail ohledne distribuci (mam dojem ze to bylo v threadu CentOS,
nemam chut ani cas to hledat, jak RHEL je ta spravna vec a treba Debian,
ktery se vlastne, dle tohoto e-mailu, chova lepe nez RHEL, je ten spatny a
zastaraly - mame backporty, vite to?). Vase vypady vuci dvtzv. (dle vas
tak zvane) minoritnimu Mandraku jsou take caste. Problematika SuSE
distribuce a vase osobni vypady vuci panu Janikovi jsou uz mistnim
folklorem. Vy jste ten, kdo se casto odchyluje od technickych zalezitosti
tento konference.
  Sam jsem Vam jiz jednou v takovem pripade psal soukrome, ani jste se
nenamahl odpovedet (asi takovych vytek dostavate hodne).
  Zkuste se, prosim Vas, nad sebou zamyslet, jestli tedy nahodou neni
chyba ve vas a ne v celem okolnim svete.
  S pozdravem

          Milan Jurik

P.S.: Vsem clenum konference se velice omlouvam, dlouho jsem vahal, zda
tohle neposlat soukrome, ale v tomto pripade asi ma sanci jedine verejny
dopis.