Total OT: Re: Nema to smysl (Re: Nekorektni argumentace)

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Září 16 15:13:16 CEST 2004

On Thu, Sep 16, 2004 at 09:52:45AM +0200, Milan Jurik wrote:
> [...]
> jsou vysoce trapne, ale vy si je zrejme vubec neuvedomujete. Precte si ten
> svuj e-mail ohledne distribuci (mam dojem ze to bylo v threadu CentOS,
> nemam chut ani cas to hledat, jak RHEL je ta spravna vec a treba Debian,
> ktery se vlastne, dle tohoto e-mailu, chova lepe nez RHEL, je ten spatny a
> zastaraly - mame backporty, vite to?). Vase vypady vuci dvtzv. (dle vas
> tak zvane) minoritnimu Mandraku jsou take caste. Problematika SuSE
> distribuce a vase osobni vypady vuci panu Janikovi jsou uz mistnim
> folklorem. Vy jste ten, kdo se casto odchyluje od technickych zalezitosti

Ja nemuzu za to, ze Madrake ma cilovou skupinu bezneho uzivatele a
nemuzu za to, ze obycejnych lidech nejsou velke penize. Nemuzu za jejich
(temer) bankrot (dvakrat?) a nemuzu za to, ze tvdi, ze stabilizace
potrva dalsich 6 tydnu a pak se proflakne, ze uz je to hotova vec.

Nemuzu za to, ze SUSE kasle na nejakou GPL a vyuziva mezer k tomu, aby
ziskala vyhodu odsunutin zverejneni zdrojovyvh kodu. Nemuzu za to, ze
Janik obhajuje SUSE stylem: vzdyt (SUSE) zamestnava tisic vyvojaru, tak
co tady plkate!

Nemuzu ani za cileni Debianu jinym smerem, nez nekdo muze potrebovat a
nemuzu za to, ze pres trvale sliby o zrychleni vyvoje to tak zatim jeste
neni.

Taky nemuzu za to, ze jakoukoliv kritiku k vasi vlastni distribuci
citite jako urazku ne jako prostor ke zlepseni, o ktere ja se normalne
snazim (kdyz nebyla v RH cestina, tak jsem ji tam dopasovaval, kdyz mi
neco chybi, vyrobim, opravim, zverejnim).

Taky nerozumim tomu, proc prehlizite to, ze bezne pozitiva vyzdvihuju i
jinde. Treba ze Mandrake a SUSE maji GUI nastroje pro neznale, ze CentOS
opisuje pri vyvoji od Debianu, ze drivery pro nejruznejsi (bezdratove)
karty lze nalezt v Mandrake....

I tak se vsadim, ze znovu napisete, ze jsem vsechny pomluvil a
nepatricne poradil a vyzdvihnul neco, co citite jako hrozbu pro svoji
(TM) distribuci.

Ale o tom prece GPL neni! Ta je o spolupraci, o vyuzivani dobre prace
druhych, ne? Takze zkuste nezavidet sousedni distribuci, ze ma skvele X,
kdyz vy mate skvele Y. Napiste si take o tom, ze to Y mate a zkuste
vydrzet, ze nekdo napise o tom X.

Tohle je prave to silene - zavidite, ik dyz neni co. Neprejete i kdyz
sami byste chteli vsechno. Nerozumim tomu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz