oprava (Re: Nemá to smysl)

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 10:01:28 CEST 2004

Michal Kubecek wrote:

> Tato odpověď není určena p. Keršlágerovi, protože vím, že tuto fixní
> ideu mu nelze vymluvit. Pro ostatní: není to pravda. Právě tento typ
> pomluv mne přiměl reagovat, přestože jsem věděl, že to takto dopadne.

<noflame>
Puvodne jsem sice do tohoto threadu jiz pripspivat nechtel, ale neda mi to.
Musim se ztotoznit s nazorem pana Kerslagera... Mam taky docela silny
pocit (a rekl bych ze nas takovych je vic), ze SuSE GPL opravdu bere
jako "doporuceni"...
</noflame>

<ilicz>

--