oprava (Re: Nemá to smysl)

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Září 16 10:12:04 CEST 2004

On Thu, Sep 16, 2004 at 09:31:36AM +0200, Michal Kubecek wrote:

> Tato odpověď není určena p. Keršlágerovi, protože vím, že tuto fixní
> ideu mu nelze vymluvit. Pro ostatní: není to pravda. Právě tento typ
> pomluv mne přiměl reagovat, přestože jsem věděl, že to takto dopadne.

Byl bych rád, kdybyste své stanovisko tlumočil výboru CZLUG a vysvětlil
jim, že se mýlí.

A taky mi ukažte SRC balíky k jejich nové Enterprise verzi, jak volně
leží na FTP.

Všimněte si, že CZLUG použil "porušuje" nebo blízký ekvivalent a já se
mírním s tím, že konstatuji "vyčurává", protože obstrukci a oddalování
GPL neřeší a (okamžité) zveřejnění explicitně nepožaduje.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz