oprava (Re: Nemá to smysl)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Září 16 11:00:02 CEST 2004

On Thu, Sep 16, 2004 at 10:12:04AM +0200, Milan Keršláger wrote:
> Byl bych rád, kdybyste své stanovisko tlumočil výboru CZLUG a vysvětlil
> jim, že se mýlí.

Opět spíše pro ostaní.

Proč bych jim ho měl tlumočit? Nejsem členem CZLUG a pokud hodlá CZLUG
takto postupovat, ani nemám v úmyslu se jím stát. Nemám zájem, aby tyto
žabomyší války byly vedeny mým jménem. Pokud bych byl členem, určitě
bych jim ho tlumočil, a pokud by své stanovisko nezměnili, členem bych
velmi rychle být přestal.

> A taky mi ukažte SRC balíky k jejich nové Enterprise verzi, jak volně
> leží na FTP.

Ona je snad ta enterprise verze volně na FTP? Pokud ne, nevidím důvod,
proč by měly být volně na FTP její zdrojové balíky. GPL afaik nic
takového nepožaduje.

							  Michal Kubeček