Thunderbird pomalu odesílá

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Září 17 10:01:27 CEST 2004

On Thursday 16 of September 2004 10:52, David Hrbac wrote:
> Ahoj,
> Thunderbird pod Win XP mi hrozně pomalu odesílá maily. Jiní klienti
> to nedělají. Nesetkal se někdo s tím? Google mlčí.
> Dík,
> David

Myslim, ze nemate absolutne ziadnu sancu na odpoved, a to z
nasledovnych dovodov:

1. nezacal ste novy thread a tak sa Vas email nachadza niekde v
threade o SUSE, takze si ho nikto nevsimne.
2. Otazka nijak nesuvisi s linuxom
3. neuviedol ste mailserver, ci ste pozrel do logov, ci mate
mailserver na lokalke, alebo niekde v internete za pomalou linkou.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky