ftp.linux.cz z gprs nejede

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 12:03:51 CEST 2004

Dobrý den,

%subj%, ani ftp.perl.org. Volal jsem na errortel, ti mi doporučili změnu na
i.open, což je u nás neprůchodné (cca 20xi.open). připojím-li se sshčkem do
firmy, tam je vše OK. Ale přes gprs nic. Žeby problém reversu na straně
errortelu?

Myslel jsem že je to problém aktivní/pasivní FTPko, ale ono asi ne:

$ ftp ftp.linux.cz
Connected to odysseus.linux.cz.
220 ProFTPD 1.2.9 Server (Faculty of Informatics) [odysseus.fi.muni.cz]
500 AUTH not understood
500 AUTH not understood
KERBEROS_V4 rejected as an authentication type
Name (ftp.linux.cz:lukesh): anonymous
331 Anonymous login ok, send your complete email address as your password.
Password:
230-Hello, UNKNOWN at gprs40-15.eurotel.cz!

421 Service not available, remote server has closed connection
Login failed.
No control connection for command: Transport endpoint is not connected
ftp> quit

Má-li někdo podobné potíže, dejte prosím vědět. Kdyžtak je budeme tlačit
společně (víc pák víc zmůže) metodou šrapnel.

D2kuji,

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux