ftp.linux.cz z gprs nejede

CentrinO sadlo007 na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 13:06:51 CEST 2004

Dobry den,
Me to teda jede v pohode - mam GPRS pres Go kartu (takze vnitrni IP a NAT)

(to) ftp.linux.cz
Connected to odysseus.linux.cz.
220 ProFTPD 1.2.9 Server (Faculty of Informatics) [odysseus.fi.muni.cz]
Name (ftp.linux.cz:centrino): anonymous
500 AUTH not understood
SSL not available
331 Anonymous login ok, send your complete email address as your password.
Password:
230-Hello, UNKNOWN at gprs209-66.eurotel.cz!

~    Vitejte na FTP serveru           Welcome to the FTP server of

- --
David "CentrinO" Kunes
ICQ: 87038956
E-Mail: centrino na wochenendhaus.cz