PDF Viewer again - AcroRead Acrobat Reader

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Čtvrtek Září 16 14:08:05 CEST 2004

Pekny den.

Vdaka Marillat mi to ide OK aj ako deb, staci apt-get install acroread.
Verzia: x86 linux 5.0.9
[Preco mi KDE-titulok-okna  hlasi Adobe Acrobat Reader 5.0.8 ?? -- ide
skor o princip - kde prisiel k verzii?]

Co vsak neviem dosiahnut/nastavit:
* aby som nemusel pri "zavri program" kliknut na "X" 2x - raz pre
zavretie suboru a raz pre zavretie programu - otravne (hlavne, kym si
clovek zvykne -- a potom pri inom programe moze nechtiac pozatvarat viac
okien/progz ako xcel :|)
* aby sa mi po kliknuti na PDF na Ploche otvorili (ak uz je spusteny) v
running-okne, nie v novom okne

Bye

Peto

PS:
Sry za to pochaosenie s verziou 6.x pod Linux - najnovsia na Adobe.COM
je 5.0.9.
http://www.adobe.com/products/acrobat/alternate.html
http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/acrobatreader/unix/5.x/linux-509.tar.gz
(8,9MB)

OT:
Porovnanie:
Najnovsia 6.02 pre w32 FULL ma
http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/win/6.x/6.0/enu/AdbeRdr602_distrib_enu.exe
34,7MB
ale "ta ista full" pre *Adobe Reader 6.0.2—Czech (Central European) for
Windows* ma iba 21.1MB - IMHO nepochopitalne, alebo tam cosi absentuje,
alebo su (pochybujem) v Adobe tupci (proste nerozumiem).