rpm rpmnew

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Září 22 05:23:28 CEST 2004

On Thu, Sep 16, 2004 at 01:28:51PM +0200, Aleš Jakubec wrote:
> Zdravim,
> trosku se motam a nejsem si jisty. updatoval jsem balicek RH pomoci up2date.
> Ted mam konfigurak a konfigurak.rpmnew. Vim, že se bere konfigurak, ale je
> to ten spravny k danemu baliku nebo mam prejmenovat konfigurak.rpmnew na
> konfigurak?

V konfiguracnim souboru jste si udelal zmeny a RPM se domniva, ze se
starym to bude fungovat. Nejlepsi je prenest sve zmeny do noveho
konfiguraku podle vystupu diffu a pak stary smazat:

diff -bu soubor soubor.rpmnew

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz